Ruilen en Retourneren
Elke bestelling die wordt geplaatst wordt met veel liefde en aandacht ingepakt en verzonden. Toch kan het voorkomen dat je niet tevreden bent, dat is erg jammer. Maar je kunt jouw product binnen 14 dagen retourneren. De retourkosten zijn voor de klant.
Voor gepersonaliseerde artikelen gelden andere voorwaarden.
Gepersonaliseerde artikelen kunnen niet retour.
De producten die gepersonaliseerd worden kunnen helaas niet geretouneerd worden. Hiermee worden de producten bedoeld die bedrukt zijn met een naam of andere tekst.
Mocht er sprake zijn van een druk- of productiefout, dan dient er binnen 30 dagen na ontvangst contact te worden opgenomen met onze klantenservice. We staan graag voor je klaar.
Binnen de 30 dagen zullen we het product opnieuw produceren. Na 30 dagen kunnen wij helaas niks meer voor u betekenen.
Hoe retourneren?
1. Controleer eerst of jouw artikelen aan de voorwaarden voldoet:
-Het artikel is niet beschadigd.
- Het artikel dient in de orginele verpakking terug gestuurd te worden
2. Stuur een email naar mevrouwraf@hotmail.com en geef aan welke artikelen je wilt retourneren en waarom.
3. Verpak de artikelen zorgvuldig en zorg dat de factuur erbij zit.
4. Schrijf het adres op de verpakking:
Mevrouw Raf
Gebroek 25
6043GP Roermond
5. Frankeer het pakket, de kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening.
6. Zodra je retour door ons is ontvangen storten we het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op jou bankrekening.
Levertijd en bezorging
Wij versturen uw bestelling binnen 2 werkdagen na ontvangst.
Voor gepersonaliseerde producten versturen we binnen 5 - 7 werkdagen.
Het kan een enkele keer voorkomen dat onze partner die verantwoordelijk is voor het leveren van uw pakket vertraging op loopt.
Helaas hebben wij hier geen invloed op.
Wij zijn niet verantwoordelijk voor vertraging bij de postorderbedrijven.
Verzendkosten?
Bestelling afhalen?
Wilt u uw bestelling afhalen? Dat kan!
Neem van te voren even contact met ons op.
Bij afhalen is het mogelijk uw betaling contant te voldoen.
Een bestelling rechtstreeks naar de ontvanger versturen is ook mogelijk.
Vink dan tijdens het bestellen het vakje ''afwijkend afleveradres'' aan.
Hierdoor kunt u rechtstreeks uw cadeau sturen naar de persoon waarvoor het bedoeld is.
Garantie
Op producten die niet gepersonaliseerd zijn of op maat zijn gemaakt heeft u recht op 1 jaar garantie.
Inpakservice
Wilt u uw producten leuk laten inpakken? Dat kan.
Bij het plaatsen van uw bestelling heeft u de mogelijkheid om bij opmerkingen ''graag inpakken als een cadeautje'' te vermelden.
Dit zullen we dan met veel liefde voor u doen.
Deze extra service is kostenloos.
Klachtenafhandeling
Erg vervelend als u niet tevreden bent over uw bestelling in onze webshop.
Dit is begrijpelijk en we zullen er dan ook alles aan doen om het probleem naar ieders tevredenheid op te lossen.
Mocht u niet blij zijn met uw bestelling, controleer meteen na ontvangst op zichtbare defecten, fouten, onvolkomenheden, gebreken en/of afwijkingen in aantallen.
Mocht dit het geval zijn? Vul dan binnen 24 uur na ontvangst van de producten het contactformulier in.
Voor verdere afhandeling van uw klacht zie: Algemene voorwaarden Artikel 14.
Copyright
Zonder schriftelijk toestemming is het niet toegestaan content van deze website te kopiëren, bewerken en/of te vermenigvuldigen in welke vorm dan ook.